COVID-19k sortutako alarma-egoerak, egiten ari ziren lanak gelditzera, eta lehiaketa publikoak, dagoeneko lizitatuak edo zorroan zeudenak, atzeratzera behartu zuen. Hura gainditu ondoren, Portuko Agintaritzak obrak eta aurreikusitako inbertsio-plana berriro martxan jarri ditu, ekonomia eta enplegua sustatzeko. Oraindik obra batzuen zenbateko zehatza zehaztu ezin den arren, ez baita lizitaziorik eta/edo esleipenik egin, ekitaldi honek proiektu berriak bultzatuko ditu, 67 milioi euro inguruko balioarekin:
- Kai-mutur nagusiaren lehen fasea urbanizatzea. Urbanizatze hau hiru etapatan egingo da, 201.399 metro koadrokoa lehenengoa, eta 8,5 milioi eurotan esleitu da, burutzeko epea 8 hilabetekoa dela.
Europako Batzordeak kai hori eraikitzeko zenbatekoaren %20 eman du, Connecting Europe Provy (CEF) programaren barruan, eta gainerakoa Portuko Agintaritzaren funtsen bidez ordaindu da.
- AZ1 kaia handitzea, 000 metro karratuko azalera sortuko du, eta 200 metro linealetik gorako kai-linea bat, proiektu berriak hartzeko. Lanak datorren udazkenean lizitatuko dira, 29 milioi euro inguruko zenbatekoan.
- ZAD 2rako ibilgailuentzako sarbide berria, 5 milioi euro baino zertxobait gutxiagokoa, udan lizitatu eta esleituko dena. Obra honen bidez, Kaleroko kontrolean dagoen trafiko pilaketa arindu nahi da, Portuko barneko bidetik ZAD 2ra sarbide zuzena eta bereizia ahalbidetuz.
- A2 kaiko zoladuraren egitura egokitzeko proiektua, 15 eta 20 milioi euro bitartekoa (proiektua osatu gabe dago), 2020 urte honetako udazkenean lizitatuko da.
- Larrialdietako kaia, Punta Sollanako dike-kaiaren babesean, merkataritza-kaian atrakatzeko murrizketaren bat duten ontziak porturatzeko, hala nola matxura mekanikoak edo antzekoak, segurtasun-baldintzetan nabigatzea eragozten dutenak. Proiektua enkantean dago jada, 1,2 milioiko aurrekontuarekin.
- Biaduktuaren egitura sendotzea N644 errepidean, 1,1 milioi euroan. Aurrekontu hori aurtengo udan lizitatu eta esleituko da.